23.10.12

cherry pie and damn good coffee

Såja. Har skapat en blogg med ett bloggnamn som är alldeles för långt för någon att minnas, men jag älskar ju twin peaks-referenser och bara "damngoodcoffee" var tyvärr upptaget.

Men matblogg alltså. Trodde jag aldrig. Kan ju knappt laga mat och det är väl lite det som är grejen, att mat kan vara jäkligt njutbart även om man inte är Gordon Ramsey. Så, här handlar det inte om några medium rare-biffar och faktiskt inget rött kött i huvudtaget. Någon fisk kanske kan råka komma på tal, men det är också det enda jag äter som tidigare har levt. Är alltså någon slags semi/demivegeterian, men är inte förtjust att benämna mig vid den titeln då jag faktiskt inte är 100 % vegeterian och vill inte krångla till begreppen för mänskligheten. Så, jag äter mat helt enkelt och precis som alla människor så finns det saker jag äter och saker jag inte äter. Jag älskar mat. Matmatmat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar